? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 21, 2010

hi~~
long time no write liao luu~~
so lazy nia~
2moro skul re-open liao~
J2A~
gambateh~
my result sai sai aneh kuan~
cham lor~
最近丫~
我呢~
没什么咯~
遥远的爱情~
就是那么难~
XD
说什么…
我也不知道~
总之~
做回自己~~
说废话~~
我的电话~~~~~~~~
何年何日~~
唉~~~~

好好照顾自己

你不用讲拉你~blog都不给我看~
还当我朋友没有~><

加油!!


最口爱还是你啦~~加油~

鸡蛋
不要胡思乱想~加油~最后一年了~
希望我们友谊永固~

谢谢你~
今年对我的照顾~
我们永远都是好好好朋友哦~>.^
神秘人
最关心你了~
体贴又温柔~
有你真好~
子萱
你是幸福的!!
知足哦!!

加油!!!

0 comments: