? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 28, 2009

❤啊…今天去JUNE老公的生日会…
我竟然忘了一件很重要的东西…
我…
忘了买生日礼物啊!!!!!!!
对不起JOE…表气啊…
❤今天选了一件小背心…
本来要穿的…谁知道…
我竟然肥那么多…死鬼弟弟又讲我:“哇!!!超级猪肉!!”
哼!!!干脆不穿了!!!哼!!!!
换了便装咯…呜呜…
照片过后再放上NIE…
❤今天做工第三天,
遇到了两只虫…
在包菜里面…
啊!!!整理包菜时,摸到软绵绵的…
整个包菜给我丢掉了…几糗NIE…

0 comments: