? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, October 24, 2009

❤为什么,你们都要离我而去…
日新不好吗?
JUNE,你要转校,你是我最舍不得的,你帮我最多…
真的,谢谢你…
YUMITO,你别转校好不好,虽然,我跟你不是很熟…
但是,我还真的不想你离开…
许原,你是我很不想失去的朋友…
就当我求你,不要转,好吗?
贤,(写到这里,我哭了)我知道你要出国,但是,
别忘记我…好吗?
不要转了!!!!!好不好!!!!!!!
我不想失去你们!!!!!❤

0 comments: