? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 24, 2009

❤ALO…
OMG!!!我又病了!!!
{槟城大桥}我没有跑到!!!!
ARGH!!!
算了!!!
明年咯…
今天去血拼!!
开心!!
买了一件外套,T-SHIRT和一双鞋!!
好久…
没血拼了…
有点感动…
哈哈!!
电话啊电话…
几时拿回哦…
虽然习惯了…但是…
还是…
没有它不行啊!!!!!
他妈的!!!!
真想死掉…
最近..
发生了…
一件…
非常…
不可思议…
的…
事情…
我不知道…
要怎么做…
帮帮我啦!!!!
最近!!!!
怎么搞得!!!!!!
酱多事情!!!!
FUCK!!!
我要疯啦!!!
明天表妹生日!!!!
ER HEM…
祝你生日快乐…
祝你生日快乐…
祝你生日快乐~
祝你生日快乐…
HAPPY BIRTHDAY TO YOU…
HAPPY BIRTHDAY TO YOU…
HAPPY BIRTHDAY TO XIN CI…
HAPY BIRTHDAY TO YOU…
啪啪啪…
[自爽]
祝表妹生日快乐!!!
4岁咯!!
乖乖哦...

明天要去吉隆坡了…
东东还没收拾…
唉…
我去GENTING咯!!!
我要玩跳楼机…
哈哈!!!
表哥不敢玩!!!
哈哈!!!
开心!!!
[JUNE]
[YANN]
[VANESSA]
[YUMITO]
[AUDREY]
❤BEST FRENZ 4EVA!!! ❤

0 comments: