? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 15, 2009

❤ALO…
对不起…是我自以为是…
对不起…是我自以为是…
对不起…是我自以为是…
对不起…是我自以为是…
对不起…是我自以为是…
对不起…是我自以为是…
对不起…是我自以为是…
请原谅我好吗…
请原谅我好吗…
请原谅我好吗…
请原谅我好吗…
请原谅我好吗…
请原谅我好吗…
我也不想的…
我也不想的…
我也不想的…
我也不想的…
我也不想的…
我也不想的…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…
对不起…

0 comments: