? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 1, 2009

❤ALO❤
昨天我没出席华约演出…
是因为…
吉他要彩排…
等下要表演了…
刚才哭了…
因为…
那几首歌…
根本不适合我…
等下100%出糗…
所以我哭…
在那里表演你们知道吗!!!!????
AUTOCITY耶!!!!!
开玩笑…
出糗的话…
我不知怎么活下去了…
我甘脆豁出去了!!!!
死就死吧…
我沈子萱怎么那么倒霉!!!!
谭佳正是我的PATNER…
好好表现…
祝我们一路顺风…
船到桥头自然直…
求神拜佛等下不要那么多人…
祈祷…
熟人不要去…
尤其是日新的学生…
求求求…
祈祷…
啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
疯了!!!!!!!

0 comments: