? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 14, 2009

❤ALO…
在家死命啃书…
在考不好…
我就得转去觉民了!!!!
我不要离开日新独中!!!!
我不要国中!!!!!
爸爸妈妈…
在这里…
我告诉你们…
在独中…
我才能够做回我自己…
否则…
去到觉民…
我还是一样的差…
我真的无法在那儿生存…
所以…
有时候…
路…
由我选择…
好吗?
有时候…
让我有作决定的机会…
《早熟》
:有时候,
我们还以为他们只要跟着我们所计划的,
就会有幸福人生…才知道…有时候…
路是由他们自己选择的…❤

0 comments: